Kan ik een voorkeursdag aangeven?
Ja, graag zelfs. U kunt bij uw bestelling een voorkeursdag voor de levering van uw producten aangeven. Geef deze voorkeursdag aan onder ‘Opmerking / voorkeursdag levering’ bij stap 4 in het bestelproces.
Kan ik mijn bestelde producten ergens anders laten bezorgen?
Ook dit is mogelijk. U kunt uw bestelde producten bij buren, familie of op uw werk laten bezorgen. Dit kunt u doen door bij stap 1 van het bestelproces een vinkje te zetten bij ‘Verzend naar een ander adres’. Vervolgens kunt u onder het factuuradres een ander afleveradres opgeven.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De door u bestelde producten worden binnen één werkdag op het door u opgegeven afleveradres bezorgd (tenzij u een voorkeursdag heeft aangegeven). Levering vindt plaats op werkdagen, van maandag tot en met vrijdag, tussen 8:00 en 17:00 uur.
Uw bestelling wordt aangeboden tot de deur. Uiteraard zet onze chauffeur uw bestelling met alle plezier in uw garage of de lift.
Hoe laat is de chauffeur bij mij?
Wilt u weten hoe laat onze chauffeur bij u is? Op de dag van levering laten wij in de ochtend het aflevertijdstip per e-mail weten.
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Bestelt u voor 17:30 uur op:
- Maandag, dan leveren wij uw bestelling op dinsdag;
- Dinsdag, dan leveren wij uw bestelling op woensdag;
- Woensdag, dan leveren wij uw bestelling op donderdag;
- Donderdag, dan leveren wij uw bestelling op vrijdag;
- Vrijdag, dan leveren wij uw bestelling op maandag;
- Zaterdag, dan leveren wij uw bestelling op dinsdag;
- Zondag, dan leveren wij uw bestelling op dinsdag.